Онлайн купоните (кодове) за отстъпки са чудесен начин за купувачите да спестят пари, както и добър начин за търговците да достигнат до нови клиенти. Купоните за отстъпка могат да ви помогнат и да изградите по висока степен на лоялност към редовните ви клиенти. За съжаление обаче онлайн купоните работят различно от печатните си аналози.
За онлайн бизнеса, купоните имат един сериозен недостатък, а именно те напомнят на клиентите ви, че може да съществува и по-добра оферта, което често води до изоставяне на кошницата и до втурване да се търси промо кодове за отстъпка. За да се предотврати загубата на продажби, купоните трябва да се използват по нов начин.
Проблемът на онлайн купоните
Изоставените пазарски кошници са един от най-големите проблеми в онлайн търговията. Според PayPal 30% от онлайн поръчките не са били усъществени, обикновено заради търсене на кодове или преминаване към друг сайт, за да се сравнят цените. Често купоните са виновникът за бягството от кошницата. Въпреки, че много онлайн магазини интегрират полето за въвеждане на промо кодове в края на процеса на поръчка, то все още напомня на купувачите, че може да има по-добри оферти и допълнителни отстъпки.
Истината за промо кодовете е, че те привличат предимно посетители, които търсят най-изгодната сделка. За разлика от печатните купони, когато вкарвате посетители в магазина, можете да им продадете и нещо което не е промоционално и на по-висока стойност. Посетителите с промо кодове нямат лоялност към вашия магазин или марка, те гонят далаверата. Ако вие сте търговци, които предлагате далаверки, тогава купоните може да са ви от полза, но не забравяйте, че и маржа в печалбата намалява
Ние съветваме нашите клиенти да не разпространяват промо кодове онлайн просто така, защото всички го правят. Използвайте промо кодовете, за да стимулирате по-големи количества в кошницата или по-големи суми. Можете да стимулирате еднократно с промо код потребители, които са се записали за вашия електронен бюлетин (newsletter) или такива които са изоставили кошниците си.
И за финал, умната с промо кодовете, защото са нож с две остриета. Ще се радваме да споделите и вашия опит с тях, коментарите са на ваше разположение.
Pingback
by Magento – как да покажем в title-a на страницата името на филтъра? | Тайните на Magento
05 окт 2011 at 16:00
[...] красив, функционален, пълен с продукти и добри отстъпки, но все още има нещо, което много ви дразни – title-а на [...]
Pingback
by Новини » Да, интересно ни е. Слушаме Ви.
25 яну 2012 at 17:16
[...] безплатно тестване, връщане на продукта; да включвате талони за отстъпка в кошницата и много др. основни идеи, които ще ви [...]