Все повече се увеличава броят на хората, които купуват стоки и услуги по интернет. Всеки седем от десет интернет потребители пазаруват онлайн. Имайки популярен уеб сайт вие влизате на най-големия пазар и достигате до милиарди домове и бизнеси.
Всеки ден се създават хиляди нови онлайн магазини по цял свят и е трудно при това изобилие да се направи нещо, което е уникално, и не е правено до сега. Именно поради това, за да изпъкнете сред останалата ожесточена конкуренция и да убедите клиентите си да останат с вас, трябва да се откроите сред масата и да предложите колкото се може повече възможности на посетителите си.
По-долу ще прочетете 3 съвета за това как да задържите клиентите си, и как да не ви се изплъзнат под носа, и да отидат при някой от вашите конкуренти.

1. Предоставяйте детайлна информация за вашите продукти и услуги.

Много от клиентите, преди да си купят каквото и да било, обичат да прочетат подробно описанието на продукта, неговите характеристики, както и начинът му на употреба. Хората предпочитат да пазаруват от сайтове, в които има подробни описания на продукти и услуги. Постарайте се да отговорите на най-често задаваните въпроси, които биха задали вашите клиенти.

Можете да предоставите допълнителна информация за продуктите си под форма на съвети или „Как да“ ръководство. Полезната информация може да помогне на клиентите ви да направят правилния избор по-бързо, а по този начин вие стимулирате още повече продажбите си.

2. Дайте възможност на клиентите ви да задават въпроси.

Когато хората не могат да намерят определена информация, то трябва да има и друг начин, по който да я получат. Не позволявайте клиентите ви да напуснат магазина ви без да са направили покупка, защото не са могли да попитат за нещо, което ги интересува относно продуктите ви. Когато предлагате интерактивно съдържание в онлайн магазина си, вие давате увереност на клиентите си. Увереност във вас като фирма, във вашите продукти, услуги и информация, която споделяте с тях.

Окуражавайте клиентите ви да си взаимодействат с вас, да разглеждат продукта, да четат за него, да задават въпроси и така да разберат повече за него. По този начин те ще са много по-склонни да пазаруват от вашия онлайн магазин. Премахнете всяко тяхно съмнение и не ги оставяйте да си тръгнат!

3. Дайте възможност на клиентите ви да пишат мнения за вашите продукти и услуги

Онлайн препоръките са много важни за взимането на решение за покупка. Хората, които пазаруват по интернет се опитват да намерят мнения за продукта на всяка стъпка от процеса по покупката и дори се доверяват много повече на коментиращите, отколкото на информацията, която е споделена от професионалистите (описание, характеристики). Ще привлечете много нови клиенти и ще ускорите взимането на решения за покупка само чрез добавяне на възможност за оставяне на ревюта и оценки за продуктите ви. Хората ще ви имат доверие ако виждат, че сте отворени към предложения и сте винаги на разположение.

Мислете за удобството на клиентите си и им предоставяйте колкото се може повече възможности. Те със сигурност ще са ви благодарни и ще ви останат верни!