След всичките обновявания на Google, писането на SEO съдържание е все по-ориентирано към самия потребител, отколкото към търсачките.
Преди за SEO текстовете бяха най-важни ключовите думи, четяха се трудно, бяха безинтересни и им липсваше смислено съдържание. С качествено съдържание и по-модерен език, можете да доставите удоволствие на потребителите си и в същото време да се придържате към основните SEO техники като обща цел.

По-долу са 4-те техники, с които лесно можете да комбинирате интересно съдържание със  специфични SEO техники, които в крайна сметка да формират една страница, която не само ще получи по-добра оценка от Google, но и ще превърне много ваши посетители в клиенти.

Нещо много важно, преди да започнем!
Вашите потребители няма да четат всичко, което сте написали. Със сигурност :) Това е факт, с който като писатели на SEO текстове, трябва да свикнете. Колкото по-малко съдържание имате, толкова повече има шанс потребителите да го прочетат. Простичко, но малко трудно изпълнимо, ако се опитвате да засегнете повече ключови аспекти при продажбата на даден продукт за нови клиенти. Целта ви трябва да е да постиганете баланс между броя на думите и дизайна/ползваемостта. Когато пишете, имайте предвид, че читателите ви ще асимилират много малка част от информацията, така че се възползвайте максимално от техниките, които представяме по-долу.

1.Покажете най-доброто от себе си още в самото начало на сайта!
Първото което виждате, когато влезете в една страница е това, което е най-важното. Хората, които търсят нещо през търсачките са много бързи при смяната на страниците, които разглеждат. Докато казвате „Добър ден“ и те вече са отишли на друг сайт. Именно затова казвайте най-ключовата информация още в началото и то веднага, за да не изпуснете посетителите си.
Заглавията, булетите, и призивите за действие трябва да са включени в самото начало на сайта, за да си осигурите по-добра посещаемост.
Щом веднъж сте  позиционирали в хедъра картинка, меню, линкове за навигацията и други подобни, най-вероятно ще ви остане много малко място да упражните уменията си за писане  на съдържание – използвайте го разумно.

2.Ключови думи +Уникални предимства на продукта = Продаващ сайт
Всяка фирма има собствени предимства на продуктите и услугите, които продава, които я отличават от конкурентите и. Ако нямате такива, то най-вероятно скоро ще останете извън бизнеса.
За да събудите интерес у читателите си още със самото заглавие, намерете баланса и посочете различното в продукта, който предлагате, предимствата за потребителите + вмъкнете ключови думи в текста.
Като основно правило, включете основното предимство на продукта в h1 (заглавието на страницата),  второто важно предимство – в h2 (2-рото заглавие) и т.н.
Продаващите заглавия улавят вниманието на читателите – ако можете да ги накарате да прочетат още няколко изречения или да разгледат булетите (точките), които сте заложили като информация в текста, то заглавието е било точно в целта, и си е свършило работата.
Включвайки вашите основни ключови думи в заглавията също помага за лесното ви откриване в търсачките. Хората започват да правят асоциация и се сещат за вас от ключовите думи, които сте използвали, ако преди това например са търсили точно по тях. Ако някой търси „SEO компания“ и това словосъчетание е включено в заглавието на страницата ви (h1),  вие сте създали връзка, която хората, които са търсили ще запомнят и това ще ги задържи на вашия сайт.

3. Основни акценти с Булети – изваждайте предимства и вътрешни връзки.
Също както заглавията, така и основните акценти, представени с булети могат да стимулират ефективността на SEO и вашите продажби.
Все пак, когато имате извеждане на текст с точки, той се възприема и чете много по-лесно, отколкото ако е без тях. Не прекалявайте обаче с булетите, защото ако са в повече, отново текстът ще стане трудно четим.
Читателите лесно ще възприемат вашите услуги и предимства ако ги изброите с отделни точки (булети). Също така информацията в този  списък може много по-видимо да се линкне към вътрешни страници, което е много добре за SEO оптимизацията от гледна точка на ползваемост и от двете страни – потребители и търсещи машини.

4. Призовете читателите към действие и Завършете Продажбата/Запитването/свалянето на файл.
Напомнете на посетителите на сайта ви, защо са там. Призоваването към действие трябва да е включено на повече от една страница, но не трябва да носи различни послания. Всяко послание трябва да е в унисон с главната цел на страницата – независимо от това дали ще е призив за покупка, запитване, сваляне на файлове или регистриране в уеб сайта.
Призивът за действие също ви позволява още веднъж да включите ключови думи, като наблегнете на основните, които са включени в основния ви текст, за да подтикнете и да завършите сделката.
Като правило, добре е да имате поне един призив за действие към посетителите на онлайн магазина или сайта ви още в самото начало на текста.
Балансирайте SEO и ориентираното към продажби съдържание, за да превърнете повечето си посетители на сайта в Клиенти!

Супер е, когато имате добър трафик на сайта, както и оценка от Google, но ако нямате подходящи и „закачащи“ текстове, ориентирани към потребителите, всичко ще е безсмислено. Баланса можете да постигнете като използвате заглавия, извеждане на съдържание с булети, призив към действие, както и текста в самото начало на страницата и ще се доближите до доминиране на онлайн пазара (в идеалния случай)

Бъдете смели и опитайте с горните 4 съвета, според нас ще се получи :)